Grogi & Red & Sansar Salvo – Boşver adresinde videosunu paylaştığımız parçanın sözlerine burada ulaşabilirsiniz :)

Grogi & Red & Sansar Salvo - Boşver

Grogi & Red & Sansar Salvo – Boşver

Sözleri 

Red :

Seninde dertlerin var, benimde. Yenilme.
Elinde herşey inan, kalma bi gün beklediğinle
Muhtemelen 3′te 1′ni geçtin ömrünün
Derinde tuttuğun bi ayrılık var, hiç olamayan defterinde.
Küçük bi pencereden gelen çocuk sesleriyle
Müfredat’ta hiç olmayan psikoloji dersleriyle
1 yanlış 50 doğru denkleminin testleriyle yaşlanırken hayat senden önde gider ezberiyle.
Muhabbet istediğinde kimse yok yerinde
Çünkü bırakmışsın aklı fikri doğduğun şehirde
Bikaç yüz kilometre 17bin beyaz çizgi
Saymak akıl kârı değil çürük bir beyinle.
Psikopat kollarını kesen değil, susan
Bi gün başladığında konuşmaya muhabbet çok uzar
Belki dinleyenin kendi derdi konuya ağır basar
Belki anlarsın beni, belki hala çok uzaksın..

Bugünde beklediğini alamadın. Yinede boşver, boşver.
Bugünde aynı dünde aynı boşver.
Zaten az bi zaman kaldı yorma boşver.
Şimdi boşver yalanları, takma kafana boşver insanları
Şu 3 günlük dünyanın bin türlü hali var
İnatla boşvermek tek çare galiba..

Nakarat : 

Bu günde beklediğini alamadin
Yinede boşver boşver 
Bu günde ayni dünde ayni boşver
Zaten az bir zaman kaldi yada boşver
Şimdi boş ver yalanlari takma kafana boşver insanlari
Şu üçgünlük dünyanin bin türlü hali var
İnatla boşvermektir çare galiba..

Grogi :

ilk okulda sırtında çanta, lisede ganja..
hayatının boktan olması bir sebeb ancak
ki destek alcak dalın yok bu sistem alçak
bir resme dalan gözlerin kızıl derinden alcal…

bugünde böyle geçermi / yalnızlık ömre bedeldir
başlamaz öfke nedensiz / ben bunu söylemesem mi 
sonlara önde gelendim / güneşe gölge yetersiz
çölde kum tanesi gibi yanarsın tövbe edersin…

bir damla su için batağa batarsın yatağa yatarsın
hata yaparsın bir gün yanlış sapağa saparsın
Egona yenik düşersen sende paran kadarsın !
hayalin genişlerken fark edersin zaman daralmış…

öyleyken böyle, aynen öyle, eee madem öyle
Geldiğin yere dönmek değil mi zaten ölmek…
Aynen öyle ! bazen yaşanmışlık bazen örnek
artık kendin olup yalanlardan vazgeç önce .

Nakarat : 

Yinede boşver boşver 
Bu günde ayni dünde ayni boşver
Zaten az bir zaman kaldi yada boşver
Şimdi boş ver yalanlari takma kafana boşver insanlari
Şu üçgünlük dünyanin bin türlü hali var
İnatla boşvermektir çare galiba..

Sansar Salvo : 

Kimine göre fazla boşvermişim
Ya da yanlış insanlara ilgi göstermişim
Şöyle bi dibe vurdukça kendime gelmişim
Ben tüm tutmadığım sözleri kendime vermişim.

Öz eleştirim , çelişki içindeyim
Senin doğruların benim doğrularım değil
İstikrardan uzak beyinler
Kalıplar doğru değil , ayıplar ayıp değil , sapıklar açık değil (pek!)

Toplum , çakralarımı kapatır oldu malesef
Sanki kalıcı hiç bişey yok değecek bi hedef
Sanki hepsi heves , sanki burası kafes
Bizde burada hapis kilidi aldığım nefes.

Bi ses yok ve karanlık , burda fazla daraldım ben
Hayatı zanaltında yaşayanlar yol aldı
Kimisinin sok hakkı bu , benim değil hayatım
Bu yüzden de fazla boşvermişim ben.

Nakarat : 

Yinede boşver boşver 
Bu günde ayni dünde ayni boşver
Zaten az bir zaman kaldi yada boşver
Şimdi boş ver yalanlari takma kafana boşver insanlari
Şu üçgünlük dünyanin bin türlü hali var
İnatla boşvermektir çare galiba..